4 Eylül 2017 Pazartesi

Singapur Gezisi - 2

Herkese merhaba ve iyi bayramlar,

İlgili sabah çok erken kalkmadık. Çünkü, acelemiz yoktu ve gün boyu eğleneceğimiz için tüm rahatlığımızla kahvaltımızı ettik. Ardından otobüse bindik ve Sentosa Adasına doğru yola koyulduk.

Tüm günü Universal Stuidos Singapore için ayırmıştım. Giriş ücreti 70 Singapur Doları ( 175 TL civarı ) Ücret biraz yüksek olabilir! Yine verdiğiniz her kuruşa değeceğine sizi temin ederim. Hayatımda geçirdiğim en eğlenceli günlerden birisiydi. Universal Studios'a Japonya gezimde de gitmiştim ve yine çok eğlenmiştik. Bu sefer arkadaş grubumla gittim ve tabiri caizse; ''bin atlı akınlarda çocuklar gibi şendik...''. Biz tabii ki de o gün dev gibi bir orduyu yenmedik. Lakin, çok eğlendik :D :D Singapur'a giderseniz, sakın burayı es geçmeyin.

Giriş ücretinin yanı sıra, içerisi gerçekten pahalı. Hem de gereksiz denecek kadar pahalı. Ben çantamda içeriye yiyecek bir şeyler sokmuştum. Girişte zaten kimse çantanızı aramıyor. Dışarıdan bir şeyler getirmekte fayda olduğunu belirtmek isterim. İçeriye girmeden önce, bir harita edinin. İçerisi çok büyük ve küçük atraksiyonlardan, büyüklerine doğru gitmeniz yararınıza olacaktır. Bizim gittiğimiz gün, Cuma günüydü ve hiç de kalabalık değildi. Bekleme süreleri gayet insaniydi. En uzun süre beklediğimiz sıra, 1,5 saat ile Antik Mısır bölümündeki trendi.

Universal Studios Singapore

İçerisinin nasıl gezildiği hususunda uzun uzun laf kalabalığı yapmayacağım. Sadece gözünüzden kaçabilecek ve önemsiz gözüken bir kaç atraksiyon yazacağım. Zaten hız trenlerini hepiniz girer girmez göreceksiniz ve her ikisine de bineceksinizdir diye düşünüyorum. Sakın binmemezlik etmeyin!!!

Gelelim önemli konulara, öncelikle Water World bölümüne kesinlikle gidin. Burası belli saatlerde tiyatro gösterisi sunan bir bölüm. Water World filmini bir çoğumuz hatırlar... Aslına bakarsanız tiyatro demek, ilgili gösteri için yetersiz bir kelime oluyor. Efsane bir gösteri. Kendinizi bir anda patlamaların, kocaman uçakların, botların, aksiyonun ve bir komedinin içinde buluyorsunuz. Gösteri biraz sulu, ıslanmak istemiyorsanız ön sıralara oturmamanız gerekiyor. :D :D Söyleyeceğim tek şey, kesinlikle ama kesinlikle bu gösteriyi kaçırmayın! Aşağıda link var, bir göz atın derim;

Diğer bir önemli konu ise; bizim dışarıdan anlamadığımız Revenge Of The Mummy... İlk gördüğümde, bu bölümü 7D (8D/9D/120D ne deniyorsa artık) gibi bir gösteri zannettim. Pek istemeyerek içeriye adımımızı attık ve piramit içinde 1,5 saat kadar sıra bekledik. Sıranın başına geldiğimizde, karşımıza bir tren çıktı. Trene bindik ve kapkaranlık bir alanda; mumyanın kahkahaları ve silueti eşliğinde, tren bir sağa, bir sola, bir yukarıya, bir aşağıya gitmeye başladı. Yukarı aşağı derken, hızlı gitmesinden bahsetmiyorum. Bildiğin tren 90 derecelik bir açı ile yukarı uçtu :D :D Göz gözü görmüyor ve deli gibi bir hızla hareket ediyor. Karanlık bir ortamda hız trenine binmek, gerçekten farklı bir deneyimdi. Bunu da kesinlikle kaçırmayın! Çıkışta hepimiz büyülenmiştik. Mumya intikamını, bizi eğlendirerek almıştı. Bütün intikamlar kötülükle alınmayacak ya! Biraz farklı düşünün :D :D

Akşam saat 20:00 gibi mekandan ayrıldık ve hostelimize doğru yola koyulduk. Hayatımda geçirdiğim en güzel günler sıralamasında, ilk 10'a girecek bir gün daha yaşamış olmanın verdiği mutlulukla yastığa başımı koydum. Ertesi gün gezimizin son günüydü. Fakat, hiç üzülmüyordum. Muhteşem bir gezi planlamış ve gerçekleştirmiştim. Bazen nerede duracağını bilmek gerekir. Bu gezi için, doyuma ulaşmıştık. Ertesi gün için daha sakin ve dingin planlarım vardı.

Bir sonra ki yazıda görüşmek dileğiyle hoşça, mutlulukla, huzurla ve sağlıcakla kalın.